Max.1000 znaků

Připravili jsme pro vás seznam nejčastějších dotazů, které nám zasíláte a snažili se na všechny pečlivě a co nejpodrobněji odpovědět.

Jak probíhá spolupráce?

  1. Jako první je potřeba upřesnit Vaši poptávku. Vše se dá řešit na schůzce, telefonicky, nebo emailem. Můžete také rovnou vyplnit objednávkový formulář.
  2. Následně Vás kontaktujeme a upřesníme si některé detaily. Posléze Vám zašleme nezávaznou cenovou nabídku.
  3. Po odsouhlasení cenové nabídky a podpisu smlouvy o dílo vystavíme fakturu na 50% celkové konečné ceny.
  4. Vytvoříme moderní grafický návrh dle Vaší představy, který následně spolu doladíme do konečné podoby. Návrh již obsahuje úvodní obrázkovou slideshow, grafické práce, vytvořené menu, poptávkové formuláře a ukázkový článek včetně fotogalerie. Vytváření webových stránek můžete průběžně sledovat na veřejnosti skryté URL adrese, kterou Vám zašleme emailem.
  5. Po schválení grafického návrhu doplníme SEO optimalizované články, zbytek fotogalerií a mapu stránek. Web bude vypadat přesně tak, jak později poběží na nové doméně.
  6. Pokud nebude potřeba dalších úprav z Vaší strany a web bude připraven ke spuštění, vystavíme fakturu na druhou polovinu celkové konečné ceny.
  7. Po doplacení vybereme optimální webhosting, doporučíme a zaregistrujeme vhodnou doménu, vytvoříme potřebné emaily, stránky přehrajeme a zaregistrujeme do katalogů.
  8. Pošleme Vám email s přístupovými údaji do administrace webu a přístupy ke službám které zjišťují návštěvnost webu.
  9. Průběžně pak provádíme pravidelné monitorování návštěvnosti webu a zajišťujeme zpětné odkazy pro vylepšení pozic ve vyhledávačích Google a Seznam.

Co bude ke spolupráci potřeba?

Určitě si pro nás připravte základní informace o vaší firmě, co bude web prezentovat především, alespoň stručný obsah webu a samozřejmě co se Vám líbí. Potřebujeme znát hlavní činnost firmy a dodat kvalitní fotografie do sekcí reference. Fotografie nám můžete zaslat přes leteckou poštu. Zbytek nechte na nás.

Kdy budou webové stránky hotovy?

Dobu práce ovlivňuje aktuální vytížení. Běžně doba práce u menších stránek trvá kolem 1-2 týdnů. U větších projektů od 4 týdnů v závislosti na konkrétním zadání, rychlosti komunikace a náročnosti klienta.

Lze dodatečně na webu něco změnit?

Ano. Nastanou situace, kdy potřebujete pozměnit texty, kontaktní informace, přidat fotografie do galerie... Je možná úprava textů, obrázků či souborů. V případě častějších úprav doporučujeme administraci stránek, kde si tyto věci můžete měnit sami. Naopak v případě občasných změn je nám stačí poslat e-mailem.

Platí se nějaké měsíční paušály za služby...?

Neplatí. Cena za vytvoření webové prezentace je jednorázová investice - bez dalších měsíčních paušálů. Pravidelně je potřeba platit pouze jednou ročně doménu a webhosting.

 

Vložit poptávku   Spočítat cenu

 

 

 

Vyhledat na webu

Potřebujete poradit?

Zavolejte nám nebo napište e-mail:

      +420 732 945 100

      info@easy-stranky.cz

Fanoušci Easy-stránek na Facebooku mají okamžitou slevu 10% na naše služby 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.